Staň se členem našeho týmu

Atmosféra rodinné firmy, týmová spolupráce a přátelské prostředí to jsou atributy společnosti Intras Consulting. Chceš-li pracovat na rozličných projektech, prohlubovat si odborné dovednosti, využít jazykové znalosti a doplňovat si vzdělání, je-li Tvým záměrem podílet se na rozvoji společnosti, která Tě zaměstnává, pošli nám svůj životopis.

Aktuálně hledáme:

Finanční účetní

  • Zpracování kompletní účetní agendy včetně účtování odpisů, opravných položek, rezerv
  • Znalost DPH, KH, DPPO
  • Zpracování pravidelných účetních výkazů na měsíční, kvartální i roční bázi
  • Provádění měsíčních a ročních závěrek
  • Komunikace s úřady, příprava statistických výkazů, spolupráce s auditory

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • VŠ/SŠ – ekonomického směru
  • 4 roky praxe na pozici účetní(ho)
  • Znalost MS Office na dobré úrovni
  • AJ na komunikativní úrovni výhodou nikoli podmínkou
  • Ochota a schopnost se učit
  • Svědomitost, samostatnost a pečlivost

Čím si Tě budeme hýčkat, co Ti můžeme nabídnout:

  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Skvělé kolegy/ně.
  • Zajímavou a odpovědnou práci.
  • Možnost profesního rozvoje.
  • Krásné pracovní prostředí.
  • Zaměstnanecké benefity: stravenkový paušál, notebook, práce z domova, flexibilní pracovní doba (skvělá práce pro maminky s dětmi), multisport karta, firemní akce.
  • Nástup možný ihned.

Tak co, našli jsme Tě? 😊 Pošli nám své CV v českém jazyce, spolu s motivačním dopisem na veronika.capova@intras.cz a do předmětu zprávy uveď „Výběrové řízení – Finanční účetní“. Těšíme se na setkání s Tebou.

Mzdová účetní

Co Tě čeká

  • Kompletní zpracování měsíční a roční mzdové závěrky v mzdovém systému
  • zpracování podkladů souvisejících se mzdovou agendou – neschopenky, OČR, ELDP apod. roční zúčtování daně, zúčtování DPFO
  • příprava dokumentů spojených s výstupem zaměstnance – potvrzení o zaměstnání, potvrzení pro ÚP apod.
  • komunikace s příslušnými institucemi – OSSZ, finanční úřad, zdravotní pojišťovny, úřad práce apod.
  • provádění srážek ze mzdy dle platné legislativy
  • vystavování potvrzení o výši příjmů pro zaměstnance
  • odškodňování pracovních úrazů
  • komunikace s klienty (tuzemskými i zahraničními) – poradenství, podpora

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • praxe v oboru min. 3 roky na pozici samostatný/á mzdový účetní
  • znalost zpracování mezd a souvisejících pracovněprávních předpisů a zákoníku práce
  • spolehlivost, pečlivost, samostatnost, smysl pro detail
  • analytické myšlení a schopnost dodržovat termíny
  • komunikativní znalost anglického jazyka výhodou
  • výhodou znalost SW Helios, Info office, APSO

Tak co, našli jsme Tě? 😊 Pošli nám své CV v českém jazyce, spolu s motivačním dopisem na veronika.capova@intras.cz a do předmětu zprávy uveď „Výběrové řízení – Mzdová účetní“. Těšíme se na setkání s Tebou.

Junior účetní

  • Máš drive a motivaci naučit se komplexní správu účetní agendy a chceš přispět svým “já” do týmu?
  • Honí se Ti hlavou spoustu nápadů, jak zefektivnit procesy a v korporátu ti nedali příležitost je uskutečnit?
  • Máš smysl pro humor a ceníš si hodnot spravedlivé a přátelské firemní kultury?
  • Máš rád/a výzvy a řešení problémů?
  • Chceš být v kontaktu s klienty a ne jen v pozadí schovaný/á za hromadou šanonů?

Pak hledáme právě Tebe a můžeš číst dál.

Koho vyhlížíme za novou kolegyni/gu:

  • Pozitivní/ho, komunikativní/ho a spolupracující/ho kolegyni/gu, která/ý přivede osvěžující nápady do týmu a bude jí/mu záležet na firmě.
  • Někoho s logickým uvažováním a selským rozumem – umět situaci s chladnou hlavou vyhodnotit a zamyslet se nad nejlepším řešením.
  • Máš znalost anglického jazyka a chceš ji denně využívat? Skvělé! Hledáme někoho, kdo se nebude bát mluvit, i když to nebude bezchybné.
  • Znalost MS Office – Outlook, Excel, Word, Power Point.
  • Zkušenosti jsou důležité, ale všechno Tě u nás naučíme.

Co budeš mít na starosti:

  • Zpracování bankovních výpisů, pokladních dokladů, přijatých a vydaných faktur.
  • Po zapracování Ti ukážeme jak na DPH, KH a SH.
  • Komunikace s úřady, příprava statistických výkazů, spolupráce s auditory.

Čím si Tě budeme hýčkat, co Ti můžeme nabídnout:

  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Skvělé kolegy/ně.
  • Zajímavou a odpovědnou práci.
  • Možnost profesního rozvoje.
  • Krásné pracovní prostředí.
  • Zaměstnanecké benefity: stravenkový paušál, notebook, práce z domova, flexibilní pracovní doba, multisport karta, firemní akce.
  • Nástup možný ihned.

Tak co, našli jsme Tě? 😊 Pošli nám své CV v českém jazyce, spolu s motivačním dopisem na veronika.capova@intras.cz a do předmětu zprávy uveď „Výběrové řízení – Junior účetní“. Těšíme se na setkání s Tebou.