Staň se členem našeho týmu
Atmosféra rodinné firmy, týmová spolupráce a přátelské prostředí to jsou atributy společnosti Intras Consulting. Chceš-li pracovat na rozličných projektech, prohlubovat si odborné dovednosti, využít jazykové znalosti a doplňovat si vzdělání, je-li Tvým záměrem podílet se na rozvoji společnosti, která Tě zaměstnává, pošli nám svůj životopis.

Aktuálně hledáme:
Finanční účetní
- Zpracování kompletní účetní agendy včetně účtování odpisů, opravných položek, rezerv
- Znalost DPH, KH, DPPO
- Zpracování pravidelných účetních výkazů na měsíční, kvartální i roční bázi
- Provádění měsíčních a ročních závěrek
- Komunikace s úřady, příprava statistických výkazů, spolupráce s auditory
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- VŠ/SŠ – ekonomického směru
- 4 roky praxe na pozici účetní(ho)
- Znalost MS Office na dobré úrovni
- AJ na komunikativní úrovni výhodou nikoli podmínkou
- Ochota a schopnost se učit
- Svědomitost, samostatnost a pečlivost
Čím si Tě budeme hýčkat, co Ti můžeme nabídnout:
- Odpovídající mzdové ohodnocení.
- Skvělé kolegy/ně.
- Zajímavou a odpovědnou práci.
- Možnost profesního rozvoje.
- Krásné pracovní prostředí.
- Zaměstnanecké benefity: stravenkový paušál, notebook, práce z domova, flexibilní pracovní doba (skvělá práce pro maminky s dětmi), multisport karta, firemní akce.
- Nástup možný ihned.
Tak co, našli jsme Tě? Pošli nám své CV v českém jazyce, spolu s motivačním dopisem na veronika.capova@intras.cz a do předmětu zprávy uveď „Výběrové řízení – Finanční účetní“. Těšíme se na setkání s Tebou.
Mzdová účetní
Co Tě čeká
- Kompletní zpracování měsíční a roční mzdové závěrky v mzdovém systému
- zpracování podkladů souvisejících se mzdovou agendou – neschopenky, OČR, ELDP apod. roční zúčtování daně, zúčtování DPFO
- příprava dokumentů spojených s výstupem zaměstnance – potvrzení o zaměstnání, potvrzení pro ÚP apod.
- komunikace s příslušnými institucemi – OSSZ, finanční úřad, zdravotní pojišťovny, úřad práce apod.
- provádění srážek ze mzdy dle platné legislativy
- vystavování potvrzení o výši příjmů pro zaměstnance
- odškodňování pracovních úrazů
- komunikace s klienty (tuzemskými i zahraničními) – poradenství, podpora
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- praxe v oboru min. 3 roky na pozici samostatný/á mzdový účetní
- znalost zpracování mezd a souvisejících pracovněprávních předpisů a zákoníku práce
- spolehlivost, pečlivost, samostatnost, smysl pro detail
- analytické myšlení a schopnost dodržovat termíny
- komunikativní znalost anglického jazyka výhodou
- výhodou znalost SW Helios, Info office, APSO
Tak co, našli jsme Tě? Pošli nám své CV v českém jazyce, spolu s motivačním dopisem na veronika.capova@intras.cz a do předmětu zprávy uveď „Výběrové řízení – Mzdová účetní“. Těšíme se na setkání s Tebou.
Junior účetní
- Máš drive a motivaci naučit se komplexní správu účetní agendy a chceš přispět svým “já” do týmu?
- Honí se Ti hlavou spoustu nápadů, jak zefektivnit procesy a v korporátu ti nedali příležitost je uskutečnit?
- Máš smysl pro humor a ceníš si hodnot spravedlivé a přátelské firemní kultury?
- Máš rád/a výzvy a řešení problémů?
- Chceš být v kontaktu s klienty a ne jen v pozadí schovaný/á za hromadou šanonů?
Pak hledáme právě Tebe a můžeš číst dál.
Koho vyhlížíme za novou kolegyni/gu:
- Pozitivní/ho, komunikativní/ho a spolupracující/ho kolegyni/gu, která/ý přivede osvěžující nápady do týmu a bude jí/mu záležet na firmě.
- Někoho s logickým uvažováním a selským rozumem – umět situaci s chladnou hlavou vyhodnotit a zamyslet se nad nejlepším řešením.
- Máš znalost anglického jazyka a chceš ji denně využívat? Skvělé! Hledáme někoho, kdo se nebude bát mluvit, i když to nebude bezchybné.
- Znalost MS Office – Outlook, Excel, Word, Power Point.
- Zkušenosti jsou důležité, ale všechno Tě u nás naučíme.
Co budeš mít na starosti:
- Zpracování bankovních výpisů, pokladních dokladů, přijatých a vydaných faktur.
- Po zapracování Ti ukážeme jak na DPH, KH a SH.
- Komunikace s úřady, příprava statistických výkazů, spolupráce s auditory.
Čím si Tě budeme hýčkat, co Ti můžeme nabídnout:
- Odpovídající mzdové ohodnocení.
- Skvělé kolegy/ně.
- Zajímavou a odpovědnou práci.
- Možnost profesního rozvoje.
- Krásné pracovní prostředí.
- Zaměstnanecké benefity: stravenkový paušál, notebook, práce z domova, flexibilní pracovní doba, multisport karta, firemní akce.
- Nástup možný ihned.
Tak co, našli jsme Tě? Pošli nám své CV v českém jazyce, spolu s motivačním dopisem na veronika.capova@intras.cz a do předmětu zprávy uveď „Výběrové řízení – Junior účetní“. Těšíme se na setkání s Tebou.