Staň se členem našeho týmu
Atmosféra rodinné firmy, týmová spolupráce a přátelské prostředí to jsou atributy společnosti Intras Consulting. Chceš-li pracovat na rozličných projektech, prohlubovat si odborné dovednosti, využít jazykové znalosti a doplňovat si vzdělání, je-li Tvým záměrem podílet se na rozvoji společnosti, která Tě zaměstnává, pošli nám svůj životopis.
Aktuálně hledáme:
Finanční účetní
Co Tě čeká
- Zpracování kompletní účetní agendy.
- Znalost DPH, KH, DPPO.
- Zpracování pravidelných účetních výkazů na měsíční, kvartální i roční bázi.
- Provádění měsíčních a ročních závěrek.
- Komunikace s úřady, příprava statistických výkazů, spolupráce s auditory.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- VŠ/SŠ – ekonomického směru.
- 5 roky praxe na pozici účetní.
- preference praxe účtování obce.
- Znalost MS Office na dobré úrovni.
- AJ na komunikativní úrovni výhodou nikoli podmínkou.
- Ochota a schopnost se učit.
- Svědomitost, samostatnost, zodpovědnost a pečlivost.
Čím si Tě budeme hýčkat, co Ti můžeme nabídnout:
- Odpovídající mzdové ohodnocení.
- Skvělé kolegy/ně.
- Zajímavou a odpovědnou práci.
- Možnost profesního rozvoje.
- Krásné pracovní prostředí.
- Zaměstnanecké benefity: stravenkový paušál, notebook, práce z domova, flexibilní pracovní doba (skvělá práce pro maminky s dětmi), multisport karta, firemní akce.
- Nástup možný ihned.
- Možnost práce i na zkrácený úvazek.
Tak co, našli jsme Tě? Pošli nám své CV v českém jazyce, spolu s motivačním dopisem na veronika.capova@intras.cz a do předmětu zprávy uveď „Výběrové řízení – účetní, rozpočtářka“. Těšíme se na setkání s Tebou.
Mzdová účetní
Co Tě čeká
- Kompletní zpracování měsíční a roční mzdové závěrky v mzdovém systému
- zpracování podkladů souvisejících se mzdovou agendou – neschopenky, OČR, ELDP apod. roční zúčtování daně, zúčtování DPFO
- příprava dokumentů spojených s výstupem zaměstnance – potvrzení o zaměstnání, potvrzení pro ÚP apod.
- komunikace s příslušnými institucemi – OSSZ, finanční úřad, zdravotní pojišťovny, úřad práce apod.
- provádění srážek ze mzdy dle platné legislativy
- vystavování potvrzení o výši příjmů pro zaměstnance
- odškodňování pracovních úrazů
- komunikace s klienty (tuzemskými i zahraničními) – poradenství, podpora
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- praxe v oboru min. 3 roky na pozici samostatný/á mzdový účetní
- preference znalostí mezd směnného provozu
- znalost zpracování mezd a souvisejících pracovněprávních předpisů a zákoníku práce
- spolehlivost, pečlivost, samostatnost, smysl pro detail
- analytické myšlení a schopnost dodržovat termíny
- komunikativní znalost anglického jazyka výhodou
- výhodou znalost SW Helios, Info office, APSO
Tak co, našli jsme Tě? Pošli nám své CV v českém jazyce, spolu s motivačním dopisem na veronika.capova@intras.cz a do předmětu zprávy uveď „Výběrové řízení – Mzdová účetní“. Těšíme se na setkání s Tebou.